Online Alışveriş

Online Alışveriş hakkında merak edilen tüm soruları sizler için yanıtladık. Eğer sorunuzun yanıtını bulamazsanız iletişim sayfasından çalışma saatlerimiz içerisinde bizlere ulaşabalirsiniz.
  • Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

    Üye olmadan da siparişinizi oluşturabilirsiniz. Yalnızca siparişinizi size ulaştırabilmemiz için birkaç bilginin girilmesi gerekmektedir. Kayıtlı üye olmanız sizin daha hızlı, kolay ve rahat bir alışveriş deneyimi yaşayabilmeniz için gereklidir.

  • Fiyatlara KDV dahil midir?

    Tischkönig sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir.

  • Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

    Tischkönig olarak ürün gruplarımıza göre, tüm ürünlerimizde faturanız üzerinde bulunan tarihten itibaren minimum 2 yıl garanti veya sorumluluk süremiz bulunmaktadır. Bazı seçkin ürünlerimizde bu süre ekstra firma garantisi olarak 5 yıl olarak belirlenmiştir.

  • Online alışverişte yeni misiniz?

    Tischkönig İnternet Sitesinde ekranın sol köşesinden kategorileri bulabilirsiniz. Özel bir ürün arıyorsanız, telefonlarda sol üst köşedeki menü ikonuna tıkladıktan sonra en üstteki arama çubuğundan anahtar sözcüklerle arama yapabilirsiniz. Masaüstü cihazlarınızda ise ekranın en üst bölümünde yer alan “Ürünleri ara” bölümüne tıklayarak anahtar sözcüklerle arama yapabilirsiniz. Ürün satın alımında zorluk yaşarsanız bizimle iletişime geçmek için iletişim sayfamızı ziyaret ederek bizlere ulaşabilirsiniz. Sürekli değişmekte olan ürün yelpazemizi tararken, beğendiğiniz ürünün üstüne tıklayarak ürüne özel sayfaya gidin. Burada ürün için mevcut olan seçenekleri, renk ve ürüne özel detayları görebilirsiniz. Ürünü sipariş etmek mi istediniz? Seçeneklerinizi seçin ve alışveriş sepetinize ekleyin. Alışveriş sepetinize ne zaman isterseniz, ekranın sağ üst köşesinde bulunan simgeye tıklayarak gidebilirsiniz. Alışveriş sepetinizin içinde siparişinizi (seçtiğiniz ürünü) düzenleyebilir, indirim ekleyebilir, ortalama sevkiyat bedelini görebilir ve sipariş toplamını görebilirsiniz. Alışverişi hemen yapmak istemiyor ve ertesi güne kadar beklemek mi istiyorsunuz? Hiç sorun değil! Bugün alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünler, 7 gün boyunca sepetinizde saklanacaktır. Fakat alışveriş sepetinizde bulunan ürünler sizin için ayrılmamıştır, bu nedenle seçtiğiniz seçenekteki ürün tükenebilir. Şimdi sipariş verin ve ürünleri evinizde, ofisinizde yada çalışma ortamınızda keyifle inceleyin.

  • Ödeme yapmaya hazır mıyız?

    Ödeme yapmak istediğinizde, alışveriş sepetine gidin ve siparişinizi tamamlayın. Siparişinizin son haliyle memnunsanız, devam etmek için satın al butonuna basın ve siparişinizi gönderin. Bir indirim kullanmak isterseniz, onu alışveriş sepetine veya ödeme ekranına ekleyebilirsiniz. Düzenli ziyaret eden bir müşterimiz olarak sizi giriş sayfasına yönlendiriyoruz. Yeni müşterilerimizin kayıtlı bir hesap açmasını öneriyoruz. Böylelikle size en iyi müşteri servisini verebilmeyi garanti edebilir ve gelecekteki alışveriş deneyimlerinizin zahmetsiz bir şekilde tamamlanmasını sağlayabiliriz. Alışverişi hemen yapmak istemiyor ve ertesi güne kadar beklemek mi istiyorsunuz? Hiç sorun değil! Bugün alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünler, 7 gün boyunca sepetinizde saklanacaktır. Fakat alışveriş sepetinizde bulunan ürünler sizin için ayrılmamıştır, bu nedenle seçtiğiniz seçenekteki ürün tükenebilir. Şimdi sipariş verin ve ürünleri evinizde, ofisinizde yada çalışma ortamınızda keyifle inceleyin. Giriş yaptıktan sonra ödeme şeklini seçebilirsiniz. Ödeme şeklini seçtikten sonra, siparişi tamamla butonuna basınız. Şimdi siparişinizi sonlandırmak için seçmiş olduğunuz ödeme sağlayıcının web sitesine yönlendirileceksiniz.

  • Siparişimi iptal edebilir yada değiştirebilir miyim?

    Siparişinizi hızlı bir şekilde işleme koymaya başlıyoruz, bu da onaylandıktan sonra değişiklik yapamayacağımız anlamına geliyor. Bu, teslimat adresini veya teslimat seçeneğini değiştirmeyi de içerir. Hesabım’da oturum açın ve Siparişlerim bölümünün altında çevrim içi siparişlerinizi görüntüleyin. ‘Siparişi İptal Et’ düğmesi görünürse, bu opsiyonu seçip siparişinizi iptal edebilirsiniz. Düğme görünmezse, işlenmeye başlandığı için siparişiniz artık iptal edilemez. İade etmek isterseniz, iade işlemleri için bizimle iletişime geçiniz.

  • Ödeme sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

    Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız; * Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini, * Kartınızın üzerindeki Visa ya da Master kart tipini doğru seçtiğinizi, * Kartınızın son kullanma tarihini, * Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi, * Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini, * Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı, * Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını; Yukarıdaki koşulların hepsinin doğrulanmasına rağmen sorununuz hala devam ediyorsa ve ödeme sayfalarında tereddüt yaşıyorsanız, destek@tischkoenig.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da +90 (501) 360 12 11/+90 (312) 351 16 16 Müşteri Hattından Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

  • Ben gerekli onayı vermediğim halde kredi kartımdan tahsilât yapılabilir mi?

    tischkoenig.com.tr olarak kesinlikle kredi kartı numaralarını sistemlerimize almıyoruz. Yapmış olduğunuz ödemeye ilişkin bu tip bir işlem, çalıştığımız banka tarafından temin edilen sanal pos üzerinden, sizin bilgisayarınız ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bizim sistemlerimize hiçbir şekilde sizin kredi kartı, şifre ve güvenlik bilgileriniz ulaşmamaktadır. Bu nedenle bizim kredi kartınızdan tahsilât yapmamız gibi bir durum söz konusu değildir.

  • Demonte satılan ürünler için kurulum hizmeti veriyor musunuz?

    Bu şekilde satılan ürünlerimiz için şu an böyle bir servisimiz bulunmamaktadır. Bu tip ürünler içinde kurulum kılavuzu ile birlikte satışa sunulmaktadır. Ayrıca internet sitemizden montaj kılavuzlarına tekrardan erişebilirsiniz. Bu sayede ürünün montaj kılavuzunu kaybetseniz de tischkoenig.com.tr üzerinden tekrar montaj kılavuzuna erişebilirsiniz.

  • Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

    Şimdilik yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

  • Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

    Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Tischkoenig Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları Tischkoenig tarafından karşılanacaktır.

  • Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

    tischkoenig.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali, mağaza stoklarından satışa sunulan ürünler için geçerlidir. Tischkoenig.com.tr’da daha fazla ürün çeşidi sunabilmek için, mağaza stokları da kullanılmaktadır. Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun tamamen sizin istekleriniz doğrultusunda çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş olduğunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

  • Problem yaşadığım ürünün incelemesi kimler tarafından yapılmaktadır?

    Problem yaşadığınız Tischkoenig.com.tr ürünü, merkezimizdeki üretim ve marka sorumluları tarafından titiz ve tarafsız bir incelemeden geçirilmektedir. Üründe herhangi bir üretim hatasına rastlanması durumunda ürününüzle ilgili değişim kararı alınmaktadır.

  • E-fatura nedir?

    E-fatura Uygulaması, mükelleflerin Maliye Bakanlığı’nın sistemi üzerinden, belirlenen standart ve formata göre birbirlerine fatura alıp göndermelerini sağlayan sistemin genel adıdır. Maliye Bakanlığı tarafından yönetilen E-fatura uygulamasında amaç, tek format ve standarda göre satıcı ve alıcı arasında güvenli, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan bir sistem oluşturmaktır. E-fatura yeni bir belge türü olmayıp, kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahiptir. Yapmış olduğunuz alışverişlerin faturaları 1 Ocak 2016 tarihi itibariyle dijital ortamda (E-Arşiv) saklanacaktır.


Montaj Kılavuzları

Demonte olarak teslim edilen ürünlerinin montaj kılavuzları için tıklayın.

Merak Edilenler

Sıkça sorulan sorular ve diğer merak edilenler için tıklayın.

Kargo ve Paketleme

Ürünlerimiz özenle paketlenir ve alanında uzman kargo şirketleriyle kargolanır.

Online Alışveriş

Demonte olarak teslim edilen ürünlerinin montaj kılavuzları için tıklayın.

Ürün Garantisi

Ürünleri TÜV sertifikasına sahip ve minimum 2 yıl garantilidir.

Politikalar

Müşteri öncelikli politikalara yer verilir. 

İstek, Öneri, Şikayet

Ekibi olarak sizlerin görüşlerine önem veriyoruz. Form için tıklayın.


21

YILLIK DENEYİM

15

ÜLKEYE İHRACAT

80+

EKİP

97286

ÜRÜN VARYASYONU
Search engine powered by ElasticSuite