Dakik Mobilya Tekstil Dekorasyon İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi IBAN: TR27 0001 0006 2769 4458 1450 01
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda
Siparişiniz kargolandıktan sonra Hesabım sayfanızdan kargo takip bilgilerine ulaşabilir ve kargonun takibini yapabilirsiniz.
Şifremi unuttum linkine tıklayın. Açılan sayfada, kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girerek yeni şifre belirleme linkinin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilir veya SMS ile giriş yapma seçeneğini kullanabilirsiniz.
Siparişiniz kargolanmadıysa Hesabımsayfasındaki “Sipariş İptali”butonuna tıklayarak satıcıya iade talebinizi iletebilirsiniz. Satıcı talebinizi gördükten sonra siparişinizi iptal edecektir.
Siparişiniz kargolandıysa Hesabım sayfanızdaki “İadeyi Başlat”butonuna tıklayarak “Ürünü kapıdan iade ettim”seçeneği ile iade talebinizi oluşturabilir ve ürünün satıcısından kargoyu geri çağırmasını isteyebilirsiniz. Satıcı, iade kargoyu teslim aldıktan sonra siparişinizi iptal edecektir.
Teslim aldığınız ürünü değiştirmek istiyorsanız Hesabım/Aldıklarım sayfanızdaki "İade / Sorun Bildir"butonuna tıklayın. Açılan sayfadan yönlendirmeleri takip ederek iade sürecini başlatabilirsiniz.
İade süreciyle ilgili destek almak isterseniz GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri ekibine ulaşabilirsiniz.
Ürünlerin kargolanma süresini, ürün sayfalarındaki "Kargo Bilgileri" bölümünde görebilirsiniz.
Ürünün satıcısı, ürün sayfasında belirttiği süre içerisinde ürünü göndermelidir. (Mobilya ürünlerinde bu süre en fazla 21 iş günüdür)
Satıcı, ürün sayfasında yazan süre içerisinde ürünü kargolamazsa, satıcıya hatırlatma mesajı göndererek son 24 saatlik süreci başlatabilirsiniz. Son 24 saatlik süre içinde de satıcı ürünü kargolamazsa Hesabım sayfanızda "Satışı İptal Et"linki çıkar. Bu link ile işlemi iptal ettiğinizde ürün bedeli kartınıza iade edilir.