Ödeme ve Teslimat

1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Ziraat bankası hesabından (TL)  yapabilirsiniz

Dakik Mobilya Tekstil Dekorasyon İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
IBAN: TR27 0001 0006 2769 4458 1450 01

 
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Ziraat online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
 
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; DAKİK MOBİLYA TEKSTİL DEKORASYON İTHALAT İHRACAT SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ.Limited Şirketi üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri stokta hazır bir şekilde varsa aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibidir. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler XXXXXXXX kargo firmasıyla gönderilecektir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
 
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 
Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 

Durumu destek@tischkoenig.com.tr mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.

Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargolandıktan sonra Hesabım sayfanızdan kargo takip bilgilerine ulaşabilir ve kargonun takibini yapabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifremi unuttum linkine tıklayın. Açılan sayfada, kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girerek yeni şifre belirleme linkinin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilir veya SMS ile giriş yapma seçeneğini kullanabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargolanmadıysa Hesabımsayfasındaki “Sipariş İptali”butonuna tıklayarak satıcıya iade talebinizi iletebilirsiniz. Satıcı talebinizi gördükten sonra siparişinizi iptal edecektir.

Siparişiniz kargolandıysa Hesabım sayfanızdaki “İadeyi Başlat”butonuna tıklayarak “Ürünü kapıdan iade ettim”seçeneği ile iade talebinizi oluşturabilir ve ürünün satıcısından kargoyu geri çağırmasını isteyebilirsiniz. Satıcı, iade kargoyu teslim aldıktan sonra siparişinizi iptal edecektir.

Ürünü değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünü değiştirmek istiyorsanız Hesabım/Aldıklarım sayfanızdaki "İade / Sorun Bildir"butonuna tıklayın. Açılan sayfadan yönlendirmeleri takip ederek iade sürecini başlatabilirsiniz.

İade süreciyle ilgili destek almak isterseniz GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri ekibine ulaşabilirsiniz.

Satın aldığım ürün ne zaman gönderilecek?

Ürünlerin kargolanma süresini, ürün sayfalarındaki "Kargo Bilgileri" bölümünde görebilirsiniz.

Ürünün satıcısı, ürün sayfasında belirttiği süre içerisinde ürünü göndermelidir. (Mobilya ürünlerinde bu süre en fazla 21 iş günüdür)

Satıcı, ürün sayfasında yazan süre içerisinde ürünü kargolamazsa, satıcıya hatırlatma mesajı göndererek son 24 saatlik süreci başlatabilirsiniz. Son 24 saatlik süre içinde de satıcı ürünü kargolamazsa Hesabım sayfanızda "Satışı İptal Et"linki çıkar. Bu link ile işlemi iptal ettiğinizde ürün bedeli kartınıza iade edilir.

Search engine powered by ElasticSuite